Nya vänner! New friends!

Det var disco på Fort pinta idag. Och fastän jag var själv så gick jag dit ändå.
Det var tydligen det bästa jag kunde göra den kvällen!
Hittade en massa nya vänner :D
 
 It was disco at Fort pinta today. And although I was alone I went anyway.
                                          Apparently it was the best I could do that evening!
                                                           Found lots of new friends :D
 
 
Tyvärr fick jag inte med bilder på alla nya vänner. Men vi bestämde skulle träffas snart igen för att grilla på någon mysigt ställe :)
 
Unfortunately I did not get the pictures of all the new friends. But we decided to get together again soon for the barbeque at a cozy place :)
 
 
Men Izza var fortfarande kvar, så vi stack och grillade lite själva :)
But Izza was still there, so we went and barbecued some ourselves :)
 
 
Vi red omkring och visade varandra platser vi hade hittat. Och då upptäckte jag att SS hade ändrat på en del av platserna jag besökt innan. 
Byggplatsen i GÅD var inte längre kvar. Istället låg där en stor sten som blockerade ridvägen upp dit.
 
We rode around and showed each other places we had found. And then I discovered that the SS had changed some of the places I visited before. 
The construction site of GAD was no longer there. Instead, there was a large stone that blocked the horse trail up there.
 
Även staketen på andra sidan floden var borta. Det som såg ut att bli en tävling.
Undra vad SS ska hitta på nu ;)
 
Even the fences across the river was gone. That looked like it could be a race.
Wonder what SS will come up with now ;)
 
Kvällen fortsatte med bergsklättring. Underbara utsikter i detta underbara spel!
The evening continued mountain climbing. Gorgeous views in this wonderful game!
 
Vi träffade även två underbara Melissor på toppen av berget. Som också var där för att ta del av den fina utsikten.
Sedan blev det disco igen med suveräna vänner :)
 
We also met two wonderful Melissor on top of the mountain. Who were also there to take part of the fine views.
Then there was the disco again with great friends :)
 
 
 
//Ha det guttans!!
 
 
 
 


Tell me all about it!
Emma Southlord

:P Och jag kom med på bild trots att jag var lite *ehm* frånvarande den kvällen XD

Svar: Klart :) jag försöker få med alla ;)
Bambi

2012-12-30 00:26:04
URL: http://southlord.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback