Massor!!

Det va så mycket som kom i spelet i dag! Och jag missade att ta kort >.<
Vi fick en ny hel cool tävlingsbana i ML där man kan vinna rosett att sätta på hästen :D
Men det vann ju inte jag, inte än i alla fall ;)
Det kom även nya heliga uppdrag, det va rätt kul :P
 
Men som sagt inga bilder. Jo vänta.... En kan jag bjuda på. En fail bild när jag skulle ta kort till James i FP.
Hamnade om fel sida om kameran kan man ju säga ;)
 

 
Ha de guttans!


Tell me all about it!
Emma

SÅÅÅÅÅ SÖT :3

Svar: Ja ^^
Bambi

2013-01-15 19:33:04
URL: http://southlord.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback