Grattis Renee Bluebridge!!

Hela 1 år har du spelat SSO!!
Tack för att jag fick vara med på ditt kalas det va jätte kul!! :D
God mat och roliga leker <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Grattis än en gång!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Emma Southlord

Fan att jag inte kunde vara med :( Hatar att behöva planera sso kring IRL ist för IRL kring SSO! från och med måndag kan jag ha "normala" tider vid datorn och då kan jag igen bli social på event :)
Var rännans party kul? Det såg kul ut!

Svar: Jag har med väldigt svårt att planera in saker från SSO :/ Det va bara tur att jag loggade in just då XD <3
Bambi

2013-04-06 19:14:13
URL: http://southlord.weebly.com
Renee Bluebridge

Haha naaw, det var bara kul att du kunde va med Bambi :D <3 HAHA, jag dog när jag fick se första bilden med mig i den där vackra party hatten XD

Svar: Ja men visst är den snygg? XD <3
Bambi

2013-04-06 23:50:04
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback