Intervju med Ida Youngstar!

Hur länge har du spelat SSO?
Oj det vet jag inte eftersom det är storasystern min som börja spela

Hur Hittade du detta spel?
Fick tips ifrån storasyster

Hur mycket spelar du?
Varje dag kan flera timmar per dag

Vad heter din häst?
Min häst heter Lovejumper

Är du nöjd med ditt och hästens namn?
Ja jag är nöjd med namnet

Brukar du göra alla dagliga uppdrag?
Det händer ja. Gör dem nästan varje dag

Vad tycker du om att fiska?
Tycker det är helt ok. Men blir sur efter ett tag när man fått upp bra fiskat, men fisken slet sig

Är du med i någon klubb?
Ja crystal ghost som ägs utav Rose Underland

Vilken är din favorit outfit?
Är nog min mörkblåa outfit

Vilket ställe hänger du mest vid?
Steven och VD

Brukar du gå på discot när det är öppet?
Ja ibland men inte alls för ofta

Tävlar du?
Jadå börjar göra det mer och mer

Vilket är favorit racet?
Oj det vet jag inte, har inget speciellt jag gillar

Tävlar du i något championat?
Ja det händer

Gillar du flaggtävlingarna?
Ja, men kör dem inte så mycket

Kommer du ihåg ditt senaste köp i SSO?
Det var äpplen till Love

Köper du mycket SC?
Nej inte nu längre då jag inte kan. Men köpte en del förut

Tycker du om hästfunktionen nu när den har kommit?
Ja jag är hel kär i en häst som jag kommer skaffa sen

Vilken färg skulle du vilja ha på din nästa häst?
Fuxen som finns i Fg hel kär

Vilken har varit den bästa uppdatering tills nu?
Måste nog säga hästfunktionen även om jag sa förut att jag inte skulle skaffa ny häst

Vilken uppdatering skulle du vilja ha här näst?
Fortsättning på huvudberättelsen

Tycker du om historien och de gula uppdragen?
O ja det gör jag

Tycker du om random vän/klubb förfrågningar?
Var ok till en början, men nu är det mest jobbigt

Vad är det bästa med SSO?
Alla underbara vänner som finns där

Vad är det sämsta med SSO?
Kommer inte på något som är sämst

Bloggar du om SSO?
Ja ni hittar mig på idayoungstar.blogspot.se

 

Bild kommer

Tack Ida! Kul att du deltog! <3

 



Tell me all about it!
Ida youngstar

Så lite så :)

Svar: :)
Bambi

2013-04-13 13:35:13
URL: http://idayoungstar.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback