Meliss hjärtan.

Meliss är har varit bortrest en hel vecka O.o saknaden har varit stor!
Men jag fick trösta mig med att ta hand om hennes hästar :)
 
 
Quickwhisper!
Underbar häst. Vi hade jätte kul på våra runder ^^ Han kan ju mer än jag O.o
 
 
Rubytear!
Den nya hästen i familjen. Inte helt färdig tränad, så det blev en del runder på tränings banorna.
Ville inte alls lyda ibland, men till sist gick det ;) Hon kommer att bli en stjärna längre fram <3
 
 
Tack för att jag fick ta hand om dina hästar Meliss! <3


Tell me all about it!
Meliss

Tack själv underbara Bambi för all hjälp! :D <3

Svar: Ingen fara ^^ va jätte kul :) <3
Bambi

2013-04-13 11:54:06
URL: http://silverforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback