SSO över?

Kanske... Datorn gör inte som jag vill längre... Och den kommer nog inte vara levande mycket längre till.
Så förvinner jag så vet ni varför. <3
 
Hoppas jag kan hitta hjälp innan den dör. Men det är nog inte så troligt :/


Tell me all about it!
Meliss

Önskar verkligen jag kunde göra ngt! Vart ska jag ta vägen utan dig? :c <3

Svar: Jag vet :( <3 Vet inte själv vart jag ska ta vägen om något händer ;_;
Bambi

2013-04-14 19:44:11
URL: http://silverforce.blogg.se
Rosen

Jag hoppas verkligen det blir bättre nu! :)
Det skulle vara supertråkigt om du slutade spela SSO ;_; <3

Svar: Ja det har blivit bättre!! Den känns som ny ;D <3
Bambi

2013-04-15 22:45:55
Rännan

Hoppas det fixar sig, vill inte att du lämnar oss ;o <3

Svar: Det är nog fixat :D
Bambi

2013-04-16 09:43:03
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback