Då så!

Nu har jag fått se videon som jag ska ha kopierat med min frieser video.
Tror jag i alla fall. Fick en kommentar om denna i allfall.
Det är samma låt i videon, och en del scener ser lite lika ut. 
Denna videon har jag dock inte sett innan. Och jag kommer att ha kvar min video.
Jag gjorde min efter hur jag ville det skulle vara inte efter någon annan.
 
 
Här är den:
 
 
Här är min:
 
 
Ha det guttans! 


Tell me all about it!
Mel

asså enda likheten är ju att båda är utan ryttare? och låten då men asså åh. vilken sorglig människa som ens kommenterade sådär. ta bort kommentaren och strunta i henne. ^^ <3 <3

Svar: Jo jag vet. :( Känns rätt uselt att bli anklagad för något sådant. Jag jobbade hårt med min video >.< <3 <3
Bambi

2013-08-16 21:56:11
URL: http://silverforce.blogg.se
alfan

faan vad patetiskt av den som kommenterade.. det var bara låten som var lika?? Din var mke bättre bambi, skit ba i den där bitchen!!

Svar: Haha tack Alfan! ^^ <3
Bambi

2013-08-18 11:32:40
URL: http://starstableoffline.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback