Finally!!

Som säkert många av er minns, så fick jag aldrig min guld rosett till bambi när jag vann första gången.
Men i dag fick jag äntligen den :D

 

As many of you remember, I never got my golden ribbon for Bambi when I won the first time.
But today, I finally got it: D

 
 
 

Det har varit en bra dag idag! Har grillat med GM Elise. Hon svarade på en del frågor men va massa hemlighetsfull ^^
Hon tyckte även om mitt namn ;P

 

It's been a good day today! Have barbecued with GM Elise. She answered some questions but she was very secretive ^ ^ 
She also enjoyed my name: P

 

 
 
 

 

//Ha de Guttans! 

 

 

 


Tell me all about it!
Renee Bluebridge

Ojojoj, Bambi har nu kontakter bland de högre makterna ;) Ha GM som kompis, inte dåligt cx

Svar: Hahaha! A nu måste alla göra som jag säger! Annars skvallrar jag! ;D
Bambi

2013-02-14 19:40:35
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback