I am gone!!

Nej, inte riktigt ^^
Jag har bara flyttat!
Jag ville ha mer lyx i mitt SS liv, så det blev en flytt från Steves till Vingården <3


No, not really^^
I have just moved!
I wanted more luxury in my SS's life, so it was a move from Steve to the Vineyard <3

 

Och det känns jätte bra!
Vi har allt här!
Vi har en egen stor paddock, ett litet torg och även en vin källare!
Men är där inget vin kvar.... Då har jag redan varit där! ;P

 

And it feels really good!
We have everything here!
We have a large paddock, a small square and even a wine cellar!
But if there is no wine left .... Then I've already been there! ; P

//Ha det Guttans!



Tell me all about it!
Renee Bluebridge

Skulle inte du flytta till VD? xD

Svar: Nä! haha För långt ifrån allt ju XD
Bambi

2013-02-04 21:38:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback