The HORROR

Någon mer än jag som inte gillar denna varelse?
Jag får kalla kårar varje gång jag måste leta upp den.
För att inte tala om varje gång jag råkar springa in i den utan att vara beredd


Anyone else than me that do not like this creature?
I get shivers every time I must search for it.
Not to mention every time I happen to run into it without being prepared.

 
 
 
 

Jasper!!! Håll koll på din hemska fågelskrämma!

Jasper!!! Keep track of your horrible scarecrow!



Tell me all about it!
Renee Bluebridge

Har du märkt att den ger ifrån sig ett gnisslande ljud också? xD

Svar: Seriöst? :O Nä jag har inte stannat så länge så jag har märkt det XD
Bambi

2013-02-03 11:54:36
URL: http://bluebridge.bloggo.nu
Alice Slowhill

Den är skitläbbig xD
Första gången jag såg den fick jag typ hjärtattack D8

Svar: Ja eller hur!! Riktigt rälig XD
Bambi

2013-02-05 18:04:41
URL: http://jorviklife.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback