Älskar. Love.

I dag har det inte hänt så mycket på SS.
Jag har gjort lite blåa uppdrag för att få in pengar.
Emma och jag stod och snackade fantasy och dressyr kläder ^^
 

It has not happend so much on SS to day.
I've done a bit of blue mission to raise money.
Emma and I stood and talked fantasy and dressage apparel ^^

 
//Ha de Guttans!
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Reginaa

Hej bambi!! DU måste ju kika på bilderna i mitt inlägg "Bildbomb" som jag gjorde för några dagar sen, dom är skitsnygga på dig! :) Kram <3

Svar: Klart jag ska ;) :)
Bambi

2013-01-08 04:11:56
URL: http://www.ssrregina.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback