Test video up!

Bara för att kolla lite av effekterna i Vegas Pro12!
Alltså ingen seriös video!
 


Tell me all about it!
Renee Bluebridge

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA ÅH BAM JAG ORKAR INTE, NÄR MAGIC BLEV SÅ DÄR TJOCK BÖRJADE JAG ASGARVA MED EN GÅNG XD <3 OCH SEN NÄR HAN GALOPPERADE AHAHHA

Svar: Jag skrattade som attan med när jag hittade det! X) Patrik tittade på mig som om jag vore knäpp XD
Bambi

2013-07-08 22:26:51
URL: http://bluebridge.bloggo.nu
Mel

jag döööööör HAHAHAHAHA
han ser ut som en övermatad shettis när du rider omkring på honom XD

Svar: Hahah! Han är så ful söt så jag funderar på att göra fler videos med honom X) <3
Bambi

Emma

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAaaahhahaahaahaaaa ... hahahha XD OMG OmG
XD DET ÄR DITT FEL ATT JAG FICK KRAMP I MAGEN!!!!
OMG DET VAR LÄNGE SEN JAG SKRATTADE SÅ MYCKET X'D

Svar: Hahaha nu känns det ännu bättre att jag la upp den ;P <3 <3
Bambi

2013-07-09 11:43:22
URL: http://southlord.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback