God and bad things....

Come together...
 
NML finns inte mer... Känns så fruktansvärt tråkigt. Och jag känner mig så vilsen.
Klickade fortfarande på klubb chatten direkt jag kom in, fast jag var klubblös :/
Alla vänner sprida över allt. Mitt hjärta i tusen bitar. Så nära men ändån så långt borta.
Ett spel kan verkligen sätta spår i en. Och dessa sitter djupt.
 
Men ur något ont kommer ofta något gott :)
RD! Eller rättare sagt Rainbow Dragons.
Min nya klubb som har tagit hand om mig <3
 
Det känns både bra och skrämmande.
RD är en rätt stor klubb nu, med många medlemar.
Så jag får väl börja ta plats ^^
 

NML is no more ... I feel so terribly sad. And I feel so lost.
Still click on the club chat directly when i logg in, although I was not in a clubb :/
All friends spread everywhere. My heart is in a thousand pieces. So close but yet so far away.
A game can really put tracks in one. And these are deep.

But from evil there often comes something good :)
RD! Or rather, Rainbow Dragons.
My new club that has taken care of me <3

It's feels both good and terrifying.
RD is a big club now, with many member.
So I guess i must start to take some place ^ ^

Jag har fortfarande svårt med att NML inte finns mer :( 

Men har kontakt med alla fortfarande vilket jag är jätte glad för <3

 

I still have a hard time that NML is gone :(

But I still have contact with all and I'm really happy about it <3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 NML är nu ett avslutat kapitel. Och RD är en ny start :)

 NML is now a closed chapter. And RD is a new start :)

 

//ha de Guttans!



Tell me all about it!
Emma

<3
Underbara bilder :')

Svar: Ja visst är dem ^^ <3
Bambi

2013-03-05 11:36:39
URL: http://southlord.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback