Intervju med Rose Underland!

 

Hur länge har du spelat SSO?
Sen den 23 oktober 2012

Hur Hittade du detta spel?
Det var någon som behövde hjälp med ett uppdrag i howrse gruppen jag är med i på facebook så jag bestämde mig för att testa det.

Hur mycket spelar du?
Jag spelar dagligen, tid varierar, ibland kan jag vara inne hela dagen ibland loggar jag bara in o tar han om Biffen :)

Vad heter din häst?
Min häst heter Eveningfire men han kallas för Biffen

Är du nöjd med ditt och hästens namn?
Jag är ganska nöjd med mitt namn, hade helst hetat Alice Underland men men.. ;)

Brukar du göra alla dagliga uppdrag?
Nej uffa men jag försöker ibland, o ibland lyckas jag med ;)

Vad tycker du om att fiska?
Jag tycker att det kan vara kul men oftast är det lite långtråkigt och hatar meddelandet "Bra fiskat, men fisken slet sig".. :P

Är du med i någon klubb?
Jag ägare för klubben Crystal Ghosts som jag är mycket stolt över <3

Vilken är din favorit outfit?
Just nu är det min rosa, vit gråa outfit som gäller

Vilket ställe hänger du mest vid?
Hänger mest vid steves eller vid Figge banorna, men oftast är jag i rörelse

Brukar du gå på disco när det är öppet?
Det händer, jag tror också att jag har rekord på dansgolvet, dansade ganska nyligen fram till två på söndag eftermiddagen.. ;)

Tävlar du?
När jag har tid o ork men jag har blivit lite sämre, eller snarare andra har blivit bättre så jag har nog trappat ner lite

Vilket är favorit racet?
Mitt favvorace är nog HW banan :)

Tävlar du i något championat?
Ja så ofta jag kan!

Gillar du flaggtävlingarna?
Ja de är roliga att göra med några vänner, men har ganska nyligen upptäckt dom ^^

Kommer du ihåg ditt senaste köp i SSO?
Mmm det var nog tröjan jag har på mig nu, den med slipsen

Köper du mycket SC?
Inte en enda gång har jag köpt :P

Längtar du tills hästfunktionen kommer?
Jaaaaa, vem göör inte det??

Vilken färg skulle du vilja ha på din nästa häst?
Åååh finns så många, kommer ha svårt att välja! Svart, vit, cremello, svettfux, palomino o den på loggin bilden.. många många.. :3

Vilken har varit den bästa uppdatering tills nu?
Hm den var ganska svår, jag minns någon uppdatering jag gillade men minns inte vad den innehöll o.o

Vilken uppdatering skulle du vilja ha här näst?
Jorviiiiik :)

Tycker du om historien och de gula uppdragen?
Ja den är jätte bra, men finns några missar om man tänker tillbaka till starshine legacy o star stable spelen..

Tycker du om random vän/klubb förfrågningar?
Nja, ibland kan det leda till något bra men oftast är det störigt tycker jag.

Vad är det bästa med SSO?
Vännerna <3

Vad är det sämsta med SSO?
De blå uppdragen som man bara viiiill göra men inte orkar ;_;

Bloggar du om SSO?
Japp, finns på rosecrystal.weebly.com

 
 
 
Tack så hemskt mycket Rose! <3


Tell me all about it!
Anonym

Ååååh hihihi vad fint det blev! <3 Duktiga du :3

Svar: Tack :D
Bambi

2013-03-30 20:17:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback