O.o

Det kommer att komma en bild bomb snart.... Och massa efter det. För det är det enda jag har tid med just nu...
Spelar ett annat spel som har mer av min uppmärksamhet. Är lite trött på SSO, det enda som håller mig kvar just nu är min underbara vänner <3
 
 
Och på grund att ingen kommenterar på eng så kommer det bara att bli svenska inlägg i framtiden.
Kommentera om du vill ha den på Eng, ( om du inte kan svenska )
 
Google and translate this and comment about it if it interest you.


Tell me all about it!
Renee Bluebridge

Vad är det för annat spel du spelar då? ;)

Svar: The hunter ;)
Bambi

2013-03-25 17:22:27
URL: http://bluebridge.bloggo.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback