Gömd häst?

Vad tänkte sso med när de satte in denna underbart söta häst i hö skjulet på VG?
Hur länge har den stått där, vem äger den och varför blir det en prat bubbla när man har musen pek pik på den?
Dessa frågor och många fler vill jag ha svar på nu?
Någon som har en teori på detta?
 
 
 


Tell me all about it!
Rännan

Personligen så tycker jag inte att hästen är så fin, även om du fick en väldigt bra bild på honom på den sista bilden cx Tiff och jag va där inne häromdagen och funderade lite. Det är ju väldigt troligt att vi ska få ett quest med den här hästen, men pratbubblan däremot är lite knepigare. Kanske, när man gör questet, att man ska prata med hästen. Men jag tror inte den är som Tin-Can, att den kan prata, utan att den kommer gnägga istället. Vad questet kommer handla om kan jag inte komma på någon teori x)

Svar: Haha :P Joohoo! den är svin söt XD Ser ut som om den kommer från Mumin dalen X) Hmm ja kan vara något sådant.. Fult ju om questet handlar om att vi ska hitta hästen XD
Bambi

2013-05-17 12:08:03
URL: http://bluebridge.bloggo.nu
Linnea Flowerstar

Kan ju vara att det är ett planerat uppdrag, Att nån har har tappat bort sin häst och att man efter det uppdraget ska kunna gå in i det huset.
Hoppas..

Svar: Ja jag tror med att det är ett sådant uppdag :P
Bambi

2013-05-28 14:12:18
URL: http://linneaflowerstar.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback